علي انصافي، رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران:
با مصوبه اخير شرکت هاي بيمه، اکثر رانندگان از بيمه شخص ثالث محروم مي شوند/ گراني لوازم يدکي و مشکلات بي شمار اعضاي صنف مسافربري

 

45

رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران با گله از مصوبه اخير شرکت هاي بيمه اي گفت: بر اساس مصوبه ۴ اسفند ۹۹، بيمه شخص ثالث در صورتي که راننده خودرو صاحب خودرو باشد و تصادف صورت گيرد، توسط شرکت هاي بيمه اي پرداخت مي شود در حالي که اکثر دارندگان خودرو در صنف مسافربري، صاحب خودرو نيستند.


علي انصافي، رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران با بيان مطلب فوق افزود: رانندگان، خودروها را يا به نام همسر و فرزندانشان مي خرند و يا اينکه چندين خودرو دارند، پس در صورت تصادف با مصوبه جديد، بيمه شخص ثالث شامل حال شان نخواهد شد. اين قانون در عين بي قانوني در حال اجراست و شديداً به اين مصوبه معترض هستيم.

وي با اشاره به گراني لوازم يدکي خودرو بيان داشت: اتوبوس و ميني بوس بين شهري به دليل سفرهاي جاده اي، دچار استهلاک زيادي مي شوند. از آنجايي که لوازم يدکي خودرو بسيار گران شده است، رانندگان شرايط بدي براي تهيه اين لوازم دارند، به عنوان مثال، براي تهيه يک جفت لاستيک براي جلو اتوبوس از نوع ميشلن بايد ۲۴ ميليون تومان هزينه کنند.

انصافي از کاهش سفرهاي نوروزي خبر داده و گفت: با توجه به توصيه هاي زيادي که ستاد ملي کرونا در بحث کنترل ويروس در طول يک سال گذشته داشته، مردم عزيز، خود کنترلي هاي خوبي در باب رعايت پروتکل هاي بهداشتي داشته اند و از سفرهاي غير ضروري ممانعت نموده اند، همين عامل در کاهش انگيزه براي سفرهاي نوروزي نيز تاثير بسزايي داشته و به نظر مي رسد امسال استقبال خوبي از سفرهاي نوروزي نگردد.

اطلاعات تماس

  • آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم
  • کد پستی : 1136834835

  • 66746467
    66746266
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره اتحادیه

اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با توجه به وجود تصاویری از مدیران و سوابق مستند از سال 1312 نه به صورت اتحادیه بلکه به صورت حرفه ای فعالیت داشته است. در گذشته به منظور حمل و نقل کالای پستی از اتومبیل هایی با اطاق سیمی استفاده می گردید، به تدریج با شکل گیری وسائل نقلیه و ورود کامیون و اتوبوس به بازار، مدیران موسسات باربری و مسافربری با مراجعه به اداره شهربانی و شهرداری مجوز اخذ نموده و امور حمل و نقل را در کشور انجام می دادندنمایش جزئیات

مسئولین اتحادیه