علی انصافی رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران
 

چند راهکار برای جبران بخشی از آسیب‌های وارده به صنف مسافربری

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران چند راهکار در مورد برآورد و جبران بخشی از آسیب‌های وارده به صنف مسافری در زمان شیوع بیماری کرونا ارایه کرد. علی انصافی طی نامه ای خطاب به رئیس اتاق اصناف تهران عنوان کرد: در خصوص بر آورد آسیب های وارده به صنف مسافربری چند راهکار جبرانی پیشنهاد می‌شود. […]

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران چند راهکار در مورد برآورد و جبران بخشی از آسیب‌های وارده به صنف مسافری در زمان شیوع بیماری کرونا ارایه کرد.

علی انصافی طی نامه ای خطاب به رئیس اتاق اصناف تهران عنوان کرد: در خصوص بر آورد آسیب های وارده به صنف مسافربری چند راهکار جبرانی پیشنهاد می‌شود.

وی در بخشی از این نامه، با بیان این‌که رانندگان از اقشار ضعیف جامعه هستند، اظهار کرد: باتوجه به فشارهای شدید اقتصادی که بر این قشر تحمیل شده، پیشنهاد می‌شود حق بیمه سه ماهه سازمان تامین اجتمایی با تایید سازمان با دریافت فقط نام رانندگان در لیست بدون دریافت وجه انجام شود.

این فعال صنفی ادامه داد: پرداخت سه ماهه حداقل حقوق مصوبه وزارت کار برای کمک به معیشت و تعویق سه ماهه اقساط وسیله نقلیه اعم از اتوبوس، میدل باس، مینی بوس و ون نیز از دیگر اقداماتی است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

انصافی خاطرنشان کرد: بخشش مالیات شغلی رانندگان (مالکان خودرو) و تاکید حذف کامل هزینه طرح ترافیک وسایط نقلیه عمومی که در شورای شهر برای سال ۱۳۹۹تصویب شده، تخفیف ۴۰درصدی مالیات مشاغل و ترمیم هزینه قراردادهای منعقده به نسبت تورم اعلامی بانک مرکزی نیز از دیگر راهکارهای جبرانی پیشنهادی است.

رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران اظهار کرد: دستور اکید دولت به کارخانجات و دوایر دولتی بر پرداخت دیون گذشته پیمانکاران (اعضای صنف مسافربری) که عملاً به جهت بد حسابی کارفرمایان سرمایه در گردش خود را از دست داده و زمین گیر شده‌اند نیز اقدام دیگری است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

اطلاعات تماس

  • آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم
  • کد پستی : 1136834835

  • 66746467
    66746266
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره اتحادیه

اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با توجه به وجود تصاویری از مدیران و سوابق مستند از سال 1312 نه به صورت اتحادیه بلکه به صورت حرفه ای فعالیت داشته است. در گذشته به منظور حمل و نقل کالای پستی از اتومبیل هایی با اطاق سیمی استفاده می گردید، به تدریج با شکل گیری وسائل نقلیه و ورود کامیون و اتوبوس به بازار، مدیران موسسات باربری و مسافربری با مراجعه به اداره شهربانی و شهرداری مجوز اخذ نموده و امور حمل و نقل را در کشور انجام می دادندنمایش جزئیات

مسئولین اتحادیه