پیرو برنامه اتاق اصناف تهران در راستای تعامل با اتحادیه های صنفی برای رفع چالش های و مسائل مبتلابه صنوف مختلف، اعضای هئیت مدیره اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با ریاست و اعضای هئیت رئیسه اتاق اصناف تهران دیدار کردند.

در این دیدار علی انصافی ریاست و اعضای هئیت مدیره اتحادیه صنف مسافربری استان تهران به بیان چالش ها  و مشکلات صنف متبوع خود پرداخته و خواهان پیگیری اتاق و رفع این مسایل به دلیل وضعیت خاص اعضای صنف و اهمیت فعالیت آنها شدند.

معافیت اعضای اتحادیه از پرداخت وجه برای دریافت مجوز ورود به طرح و همچنین معافیت آنها از شمولیت طرح زوج و فرد با توجه به اینکه اتوبوس- مینی بوس و ون های مورد استفاده اعضاء جزو وسایط نقلیه عمومی می باشد، پیگیری و رفع موازی کاری وزارت کار در موضوع HSEE یا ایمنی کار و تایید صلاحیت در قبال اخذ وجه با توجه به اینکه اعضای صنف دارای پروانه کسب بوده و هرساله حق عضویت خود را می پردازند و نیز  انجام این امر از طریق مرکز آموزش اصناف به عنوان متولی امور اصناف از جمله مهمترین خواسته های مطروحه اعضای هئیت مدیره اتحادیه صنف مسافربری استان تهران در این نشست بود.

در این جلسه اعضای هئیت رئیسه اتاق ضمن استماع صحبت های اعضای هیئت مدیره اتحادیه نسبت به اهتمام ویژه اتاق اصناف در پیگیری مسایل اتحادیه ها و صنوف مختلف تاکید نمودند.

اطلاعات تماس

  • آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم
  • کد پستی : 1136834835

  • 66746467
    66746266
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره اتحادیه

اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با توجه به وجود تصاویری از مدیران و سوابق مستند از سال 1312 نه به صورت اتحادیه بلکه به صورت حرفه ای فعالیت داشته است. در گذشته به منظور حمل و نقل کالای پستی از اتومبیل هایی با اطاق سیمی استفاده می گردید، به تدریج با شکل گیری وسائل نقلیه و ورود کامیون و اتوبوس به بازار، مدیران موسسات باربری و مسافربری با مراجعه به اداره شهربانی و شهرداری مجوز اخذ نموده و امور حمل و نقل را در کشور انجام می دادندنمایش جزئیات

مسئولین اتحادیه