علی انصافی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران:

لزوم بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری/ خبری از بیمه تامین اجتماعی رانندگان نیست.

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران با تاکید بر لزوم بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری بیان داشت: اتوبوس های فرسوده خود عاملی برای عدم انجام بموقع و بهینه خدمت رسانی است.

علی انصافی، رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران با تاکید بر لروم بازسازی ناوگان حمل و نقل افزود: اکنون ناوگان مسافربری سال هاست که با شرایط سخت در حال فعالیت است. از سویی رانندگان هیچ گونه حمایتی نمی شوند، درآمد حاصل از فعالیت شان نیز کفاف امورات زندگی را نمی دهد، آنچه از دولت انتظار می رود، ساماندهی ناوگان مسافربری است تا بتوانیم کیفیت ارائه خدمات را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: اتوبوس های فرسوده خود عاملی برای عدم انجام بموقع و بهینه خدمت رسانی است.

انصافی در پاسخ به چگونگی واگذاری ۲۵۰ دستگاه توسط دولت به ناوگان حمل و نقل بیان داشت: ناوگان حمل و نقل تشنه نوسازی است. وعده ساخت ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و استفاده آن در حمل ونقل، تنها از سوی مسئولان اظهار گردیده، اینکه در اختیار کجا قرار می گیرد، چه تعداد به تهران و چه تعداد به شهرستان داده می شود مشخص نیست، انتظار می رود بخشی از این تعداد در اختیار اتحادیه مسافربری قرار گیرد، همچنین دولت به تازگی اجازه خرید و و اردات کامیون های استوک(سه ساله) را صادر نموده است، این قانون اگر در حیطه اتوبوس هم انجام شود و دولت گمرکی را نیز حذف نماید می توانیم امیدوار باشیم تا حمل و نقل را ساماندهی نماییم

رئیس اتحادیه مسافربری استان تهران تاکید کرد: با توجه به درآمدهای ناموجود رانندگان که در طول مدت قرنطینه تمامی فعالانی که در حیطه سرویس به مدارس و دانشگاه ها بودند تعطیل و از کار بیکار شده اند، توان پرداخت مالیات را ندارند؛ چرا که از کار بیکار می شوند، عدم پرداخت درصدی از مالیات در سال برای دولت توسط رانندگان مبلغی به چشم نخواهد شد؛ اما همین میزان درآمد برای این افراد تاثیر بسزایی دارد، همچنین سالیانه بابت هر داد وستدی که مشمول مالیات ارزش افزوده می شود ۳ درصد از آن در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا صرف امور حمل و نقل عمومی شود، اما این میزان هیچ وقت در اختیار ساماندهی حمل و نقل شهری قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: بارها اعلام کرده ایم و از دولت خواسته ایم تا رانندگان را بیمه  تامین اجتماعی نماید اما تاکنون خبری نشده است،

وضعيت سخت رانندگان پابرجاست!!!

آبان 15 1400

علي انصافي، رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران: وضعيت سخت رانندگان پابرجاست/ از تخصيص ۳ درصد ماليات ارزش افزوده به بخش حمل و نقل خبري نيست. رئيس ...

ادامه مطلب...

مصاحبه آقای علی انصافی با موضوع : سرویس مدارس ...

مهر 05 1400

 دومین مصاحبه آقای علی انصافی رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با رادیو تهران - موضوع : سرویس مدارس {loadmodule mod_aparat,aparat4}

ادامه مطلب...

مصاحبه آقای علی انصافی با موضوع : سرویس مدارس

مهر 05 1400

مصاحبه آقای علی انصافی رئیس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با رادیو تهران - موضوع : سرویس مدارس {loadmodule mod_aparat,Aparat3}

ادامه مطلب...

‍ 10 هزار راننده مسافربر درون شهری واکسن نزده اند

شهریور 09 1400

‍ هزار راننده مسافربر درون شهری واکسن نزده اند رئیس اتحادیه مسافر بری استان تهران گفت: متاسفانه ۱۰ هزار راننده مسافربری درون شهری در استان تهران، ...

ادامه مطلب...

بايد رانندگان صنف مسافربري هر چه سريع تر واکسينه ...

شهریور 01 1400

  علي انصافي، رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران: بايد رانندگان صنف مسافربري هر چه سريع تر واکسينه شوند/ لزوم صيانت از سلامتي گروه ۱ شغلي ...

ادامه مطلب...

چالش‌های رانندگان ناوگان حمل و نقل کشور

مرداد 23 1400

  چالش‌های رانندگان ناوگان حمل و نقل کشور در تهیه لاستیک‌های سنگین از طریق سامانه توزیع سیستمی   «علی انصافی» رئیس اتحادیه مسافربری ...

ادامه مطلب...

اتوبوس خبرنگاران معاینه فنی سکو نداشت

تیر 07 1400

رییس اتحادیه صنف مسافربری استان تهران: اتوبوس خبرنگاران معاینه فنی سکو نداشت       درپی اظهارات مطرح شده درباره وضعیت ...

ادامه مطلب...

ناگفته‌هایی از اتوبوس حامل خبرنگاران/ اتوبوس ترمز ...

تیر 05 1400

رییس اتحادیه صنف مسافربری در گفتگو با ایسکانیوز مطرح کرد؛ ناگفته‌هایی از اتوبوس حامل خبرنگاران/ اتوبوس ترمز داشته است رییس اتحادیه صنف مسافربری ...

ادامه مطلب...

اطلاعات تماس

  • آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم
  • کد پستی : 1136834835

  • 66746467
    66746266
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره اتحادیه

اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با توجه به وجود تصاویری از مدیران و سوابق مستند از سال 1312 نه به صورت اتحادیه بلکه به صورت حرفه ای فعالیت داشته است. در گذشته به منظور حمل و نقل کالای پستی از اتومبیل هایی با اطاق سیمی استفاده می گردید، به تدریج با شکل گیری وسائل نقلیه و ورود کامیون و اتوبوس به بازار، مدیران موسسات باربری و مسافربری با مراجعه به اداره شهربانی و شهرداری مجوز اخذ نموده و امور حمل و نقل را در کشور انجام می دادندنمایش جزئیات

مسئولین اتحادیه