سهيل ميرمهدی: بايد امانتدار تجربيات و تلاش های پيشکسوتان صنف باشيم/ طبق قانون بايد تمامی مناقصات به اتحاديه سپرده شود

 

????رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران گفت: آنچه از گذشتگان و پيشکسوتان به ارث برده ايم به مانند امانتي است در دستان ما که بايد ضمن بهره مندي از آنها براي آيندگان، بخوبي مراقبت کنيم.

????سهيل ميرمهدی با بيان مطلب فوق اظهار داشت: اگر در مواجهه با مشکلات از متخصصين و با تجربه ها استفاده نکنيم به قطع در روند حل آنها با سختي هاي زيادي رو به رو خواهيم شد.

 

????وي در خصوص برنامه هاي هيات مديره جديد براي چهار سال آينده گفت: در روزهاي اول تجربه حضور در اتحاديه با چالش بزرگي در ارتباط با ملک اتحاديه در قوه قضاييه روبه رو شديم که اگر اگر بموقع از حضور متخصصين حقوقي بهره نمي برديم، چه بسا ساختمان اتحاديه را از دست مي داديم. خوشبختانه توانستيم اين پرونده را در دادگاه تجديد نظر ببنديم و قاضي با حکم عادلانه اي که داد منجر شد تا حق به حقدار برسد و ملک در تصرف اتحاديه باقي ماند.

????ميرمهدي در خصوص موازي کاري با صنف مسافربري گفت: صنف مسافربري با قدمتي بسيار زياد و تحت لواي قانون نظام صنفي، سال هاي متمادي است که جابه جايي مسافر درون و برون شهري را بر عهده دارد. ساماندهي و سازماندهي رانندگان و ايجاد نظم و انظباط بدون هيچ کمبودي در تامين وسيله نقليه براي افراد در ترددهاي مهم از ويژگي هاي بارز مديريت اين شبکه گسترده است. بطوريکه براي تامين وسيله نقليه در ايامي مانند اربعين و ... شبانه روز با مديريتي بي بدليل و تلاش شبانه روزي براي اينکه هيچ مسافري در راه نماند، استرس زيادي را تحمل مي کند.

????وي ادامه داد: همچنين سرويس دهي بي نقص و منظم به تمامي کارمندان مراکز بيمارستاني– پالايشگاه ها- پتروشيمي– کارخانجات– مدارس– دانشگاه ها– ورزشگاه ها- خودروسازي- ارگان ها وزارت خانه ها را با جان دل پذيرا بوده است و رانندگان اين مجموعه بزرگ، شاهرگ تردد را در دست دارند؛ اما با اين همه مسئوليت هاي خطير و بي نقصي که هميشه ارائه مي دهند ، افرادي بدون کوچکترين تجربه و تنها با رابطه هاي فردي در انواع مناقصات شرکت مي کنند و برنامه تردد کارکنان آن سازمان را بر عهده مي گيرند.

????ميرمهدي اضافه کرد: اين افراد در مدت زمان کم و با پرداخت مبلغي ناچيز، شرکتي را تاسيس و بدون هيچ تعهدي به کار مشغول مي شوند در حاليکه به کار مسلط نيستند و در ميانه راه با بحران روبه رو شده و کار را رها مي کنند و کارکنان سرگردان مي شوند. از وزارت کار انتظار مي رود تا از ايجاد شرکت ها و انجمن هايي که يک شبه توسط افراد غيرمتخصص، جلوگيري به عمل آورند.

????رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران تصريح کرد: با وجود اتحاديه مسافربري چه نيازي به شرکت ها و انجمن هاي بدون ريشه و بنيان است؟ ما قانون نظام صنفي داريم اما شرکت ها و انجمن ها هيچ سرمايه گذاري مادي، معنوي و علمي در اين خصوص ندارند و نکرده اند. بايد طبق قانون تمامي مناقصات به اتحاديه سپرده شود.

????ميرمهدي افزود: بر اين اساس افراد بدون تعهد و مجوز را شناسايي و به اداره اماکن معرفي مي کنيم؛ اما اين اداره هيچ يک از متخلفان را پلمپ نمي کند؛ بنابراين افراد خاطي مي دانند که تخلف و موازي کاري هيچ پي گيري ندارد و در منازل شخصي حتي به کار ادامه مي دهند. اينجاست که در مي يابيم، اتحاديه ها با وجود قانون نظام صنفي، جايگاه خوبي ندارند و به حقوق شان نمي رسند.

????وي تصريح کرد: از اقداماتي که در اين مدت کم براي اعضا انجام داديم ايجاد قرارداد با شرکت ايران تاير براي صدور ۱۰۰ حلقه حواله خريد لاستيک دولتي در ماه است. اين حواله ها با ارائه معرفي نامه هايي از سوي اتحاديه ها، صادر مي شود. همچنين با چندين شرکت بزرگ براي اسپانسر شدن اتوبوس ها وارد مصاحبه شديم تا در مقابل آن بتوانيم براي رانندگان مزايايي را به صورت بن دريافت کنيم.

????رئيس اتحاديه مسافربري استان تهران در پايان ضمن قدرداني از زحمات آقاي انصافي رياست و پيشکسوت اتحاديه گفت: ايشان بسياري از مشکلات را تا کنون پي گيري کرده و مابقي را به دست هيات مديره جديد سپردند و بحق بايد از تجربيات شان نهايت استفاده را جهت اهداف و پيشبرد اتحاديه به کار بست.

اطلاعات تماس

  • آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم
  • کد پستی : 1136834835

  • 66746467
    66746266
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره اتحادیه

اتحادیه صنف مسافربری استان تهران با توجه به وجود تصاویری از مدیران و سوابق مستند از سال 1312 نه به صورت اتحادیه بلکه به صورت حرفه ای فعالیت داشته است. در گذشته به منظور حمل و نقل کالای پستی از اتومبیل هایی با اطاق سیمی استفاده می گردید، به تدریج با شکل گیری وسائل نقلیه و ورود کامیون و اتوبوس به بازار، مدیران موسسات باربری و مسافربری با مراجعه به اداره شهربانی و شهرداری مجوز اخذ نموده و امور حمل و نقل را در کشور انجام می دادندنمایش جزئیات

مسئولین اتحادیه